مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

علت صدای فن یخچال فریزر و تعمیر آن


حرفه فریزر وظیفه جا‌به‌جایی هوا را درین دستگاه دارااست؛ نمایندگی یخچال دوو در مشهد  بدین شکل که هوای گرم را از در میان میبرد و سبب ساز خنک‌سازی و گردش هوای خنک در سردخانه میشود. از آنجایی که وظیفه سردخانه، تندرست و خنک نگه داشتن مواد غذایی میباشد، پس رشته فریزر یکی‌از قطعات اصلی در‌این دستگاه به شمار می‌رود.

برای پرهیز از وخیم شدن حرفه فریزر خوب میباشد که به طور زمان‌ای و منظم آنان را خدمت نمائید. پاک کردن حرفه ها و روغن کاری آن‌ها سبب ساز میگردد که همواره تندرست و سوای دردسر به کارشان ادامه دهند. در‌این نوشته‌ی‌علمی با یار و همدم باشید تا با گونه های و انگیزه عمل نکردن حرفه یخچال فریزر سامسونگ، اسنوا، امرسان و دیگر برندها آشنا شویم و همینطور راهکارهایی برای تعمیر رشته فریزر را با هم نظارت کنیم.

 

از برگزیدگان متخصصین شهرتان بدون‌پول ارزش بگیرید، با آنان چت فرمائید و شایسته ترین را گزینش فرمائید.

تصویب پیشنهاد تعمیر سردخانه
شناخت با گونه های حرفه یخچال
مورد نیاز میباشد که پیش از عیب‌یابی اختلال با تعریف‌و‌تمجید و نوع حرفه‌هایی که در فریزر به کار گیری می‌گردد آشنا گردید. در یخچال فریزر‌ها با اعتنا به نوع و سبک آنان تعداد رشته‌هایی که به فعالیت رفته میباشد، مختلف میباشد. در مجموع چهار نوع حرفه سردخانه داریم که در یخچال فریزر‌هایی که سیستم آن‌ها ساده میباشد، هیچ فنی به کارگیری نشده میباشد؛ در بعضا یک رشته و در یخچالهای مدرن دو تا سه رشته به کار گیری می‌گردد.

 

رشته کندانسور در سردخانه
رشته کنداسور مهم‌ترین حرفه به عمل رفته در فریزر میباشد که تاثیر به سزایی در کارایی کلی آن دارااست. به حرفه کنداسور، حرفه خنک کننده هم گفته میشود؛ که در بیشتر یخچال فریزر های ایجاد کرد نو وجود دارااست. این حرفه ظاهری بی آلایش داراست و از یک موتور و یک پره ساخته شده و برق موردنیاز خویش را از موتور میگیرد.

رشته کندانسور، در باطن کندانسور( یا این که به عبارتی رادیاتور خنک کننده) و در نصیب بالای آن وجود داراست، و بوسیله ی توری پوشیده گردیده است تا نگذارد شی ءها به صورت اتفاقی وارد آن شوند. این حرفه بیرون از ساختمان کندانسور قرار گرفته و وظیفه ی خنک کردن را به عهده داراست. در حالتی که که حرفه کندانسور سردخانه وخیم گردیده باشد، یخچال فریزر سوز و سرما ندارد و درون یخچال فریزر گرم میباشد. و از علائم دیگر ان این میباشد که سردخانه خیلی زود به زود، خموشی و پر‌نور می‌گردد.

 

 

 

حرفه اواپراتور یخچال فریزر
دومی رشته درنظرگرفته شده در سردخانه، حرفه تبخیر یا این که رشته اواپراتور میباشد. وظیفه حرفه اواپراتور سردخانه، گردش هوای سرد از کویل های اواپراتور مجموعاَ محیط های ذخیره سازی مواد غذایی در یخچال فریزر میباشد. کویل اواپراتور معمولاً در پشت محیط یخچال جای دارد و حرفه اواپراتور نیز صحیح در جلوی آن قرار میگیرد.

از علائم حاد بودن رشته اواپراتور این میباشد که، هنگامی که کمپرسور سرگرم به عمل میباشد؛ در حوزه‌‌ای از یخچال فریزر صدای ناهنجار به گوش رسد و یا این که روند خنک شدن و یخ‌سازی یخچال فریزر فرصت متعددی چیره شود؛ در‌این‌صورت‌ شما میتوانید با یک انتقال کوچک در وضعیت مکانی این دستگاه، این صدا را برطرف نمائید. اما این گزینه، گفته کارشناسان تعمیر رشته یخجال سامسونگ، الکترو استیل و بقیه برندهای دیگر میباشد.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۲۱ توسط:علی موضوع: نظرات (0)