مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

یخچال فریزر دائما کار می­‌کند


زیر هر قوانینی، یخچال فریزر پیوسته عمل می­‌نماید تا مواد اغذیه داخل خویش را برای مصرف شما خنک و جدید نگه دارااست. با این درحال حاضر، آیا تا به در سردخانه خویش را گشوده کرده­‌اید تا کیم آیتم عشق­‌ی خویش را بخورید اما باد خیلی سردی به طور شما بزند؟ اگه پاسخ مثبت میباشد،  نمایندگی یخچال دوو در مشهد  احتمالا فریزر شما بیش تر از حد فعالیت می­‌نماید، و در سود هوا را بسیار سرد نموده است و برفک تشکیل داده میباشد.

چفت بودن در یخچال فریزر
سوای لاستیک مطلوب، هوای گرم ممکن میباشد به باطن سردخانه راه پیدا کند و در سود آن را به زحمت بیشتری بیاندازد. با این هم اکنون، ما زیاد به‌این قطعه دقت نمی­‌کنیم، ولی با یقین تاثیر به­‌سزایی بر روی فعالیت‌کرد فریزر شما دارااست.

برای محاسبه اثرگذار بودن لاستیک در، از طریق معمولی­‌ی ذیل به کار گیری فرمائید:

یک شیت میان چارچوب فلزی فریزر و لاستیک در آن قرار دهید.
تلاش فرمائید برگه را از لای در خارج بکشید. در شرایطی‌که ورقه به راحتی و سوای مقاومت خارج آمد، لاستیک یخچال فریزر شما حاد میباشد و بایستی ردوبدل گردد.
برای بده بستان لاستیک در، به شیوه نامه ردوبدل لاستیک در فریزر مراجعه‌کنید.

ترموستات
وظیفه­‌ی ترموستات در دست گرفتن سیستم سرمایشی به عنوان مثال کندانسور، کمپرسور و اواپراتور (تبخیرکننده) میباشد. در حالتی که یخچال فریزر شما فعالیت‌کرد قابل قبولی ندارد، فرایند تحت را برای شناسایی غلط اعمال دهید:

آیا برق به دستگاه شما ارسال می‌گردد؟ کافیست پر‌نور شدن لامپ باطن سردخانه را آنالیز فرمائید. در شرایطی که بعد از مفتوح کردن در فریزر لامپ پر‌نور گردد، نقص‌ برقی ندارد.
نشانگر برق در حوالی برگه اکران را آنالیز فرمائید و اعتقاد نتیجه ها نمایید که ترموستات پر‌نور میباشد.
گوش خویش را تیز فرمایید تا صداهای خیره کننده و غریب دستگاه را بشنوید.
نخستین ایمنی!

برای چک حاد بودن ترموستات از یک مولتی­‌متر به کار گیری فرمائید.
آیا ترموستات یخچال فریزر شما وخیم میباشد؟ به شیوه نامه نصب آن مراجعه‌نمایید.

یخ بستن تبخیرکننده
در شرایطی که سردخانه یا این که یخچال فارغ از برفک شما غژ غژ می­‌نماید، به گونه ای که انگار همت قابل قبولی دارااست، ولی رتبه حرارت به اندازه کافی سرد وجود ندارد، ممکن میباشد دستگاه منجمد باشد

یکی‌از عوارض رایج برای ارتقاء دما یخ بستن تبخیر­کننده و عدم یخ­‌زدایی بوسیله مدار دیفراست میباشد، و به این ترتیب هوا از حرفه عبور نمی­‌نماید تا درون را خنک نماید. برای تشخیص یخ زدن تبخیرکننده از فرآیند پایین استعمال نمائید.

نخستین ایمنی!

نظارت فرمایید که کمپرسور به صدق عمل می­‌نماید.
در اواپراتور را بردارید و وجود یخ و برفک را آنالیز فرمایید.
در حالتی که وسعت یخ‌­زدگی بیشتراز حد باشد، احتمال مدار دیفراست حاد میباشد و می بایست بده بستان خواهد شد و بایستی به دستور کار­‌های دیگر رجوع کنید.
در آنجا شما قدم های بسیار معمولی ای برای ارزیابی اینکه آیا این خلل دستگاه شما میباشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۱:۰۰ توسط:علی موضوع: نظرات (0)