مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

موتور یخچال چند دقیقه باید کار کند


صدای آهسته یخچال فریزر و یخچال فریزر آرم مثبتی میباشد نمایندگی یخچال دوو در مشهد  که مجموع غذاهای شما در دمای مطلوب خنک میشوند، ولی صدا نباید اثبات باشد هنگامی یخچال فریزر و یخچال به صورت معمول فعالیت می نماید، می شنوید که کمپرسور چنددفعه در روز بی سروصدا میشود. در شرایطی‌که مشخص و معلوم وجود ندارد هر یکسری دقیقه یکبار یا این که به هیچ عنوان بدون صدا نمی‌شود، وقت آن میباشد که برای پرهیز از گرم شدن بیش تر از حد قطعات داخلی ، فریزر و سردخانه را عیب یابی فرمایید. در شکل عدم رسیدگی سریع به خلل، سود یک یخچال فریزر وخیم در آینده خواهد بود. مطمئنا پایانی چیزی که میخواهید این میباشد که خوراک در یخچال فریزر شما حاد گردد. بدین ترتیب درین نوشته‌ی علمی در تلاش هستیم به ذکر اینکه موتور فریزر تعدادی دقیقه بایستی عمل نماید بپردازیم.


موتور یخچال فریزر تعدادی دقیقه می بایست فعالیت نماید
کمپرسور سردخانه و یخچال معمولاً پیش از بی سروصدا شدن در میان 4 تا 8 ساعت بدون واسطه عمل می نماید. در واقعیت، انتظار می رود که سردخانه های تازه 80-90 درصد از قدمت خویش را بطور مداوم فعالیت نمایند. در واقع این به آن ها امتیاز همت برچسب انرژی را میدهد چون چرخه های مکرر میل بیشتری به اثبات نگه داشتن دمای داخلی دارا هستند. البته آیا یخچال فریزر می بایست آحاد بازه زمانی فعالیت نماید؟ نه، حتماً فریزر و یخچال برای بازه زمانی مجال وقت گیر نباید با گنجایش 100٪ فعالیت نماید. اگرچه ممکن میباشد در ساعتها معمول روز سردخانه بی وقفه فعالیت نماید ، البته بدانید در حالتی‌که کمپرسور سردخانه در زمان 24 ساعت فعالیت می نماید، مشکلی میباشد که بایستی سنجیده شود.

بیشتر بدانید : آزمایش سلامت بودن موتور یخچال فریزر

یکی عواملی که که در فعالیت کردن بیش تر از حد موتور نقش داراست دمای دور و بر میباشد. دمای آشپزخانه قادر است رابطه مستقیمی با فعالیت کردن کمپرسور فریزر داشته باشد. در شرایطی که در وسط فصل تابستان می‌باشید و به جهت گرم بودن هوا پنجره ها را گشوده میکنید، بسیار تصور می‌شود که کندانسور یخچال فریزر برای جبران دمای فراتر اطراف بیشتر عمل خواهد کرد. برعکس ، نگه داشتن دمای تحت منزل در وسط فصل‌زمستان به‌این معنا میباشد که یخچال فریزر شما به رنج فعالیت نمی نماید.


چه عواملی در کارکرد موتور فریزر تاثیرگذارند؟
معیار غذایی که در یخچال فریزر جای‌دارد نیز تأثیر عمده ای بر واحد سنجش فرصت مصرف کمپرسور فریزر داراست. خیر فقط فریزر و سردخانه می بایست خویش را خنک نماید، بلکه هر کدام از وسایل مو جود در سردخانه را نیز بایستی خنک نماید. هرچه غذای بیشتری در یخچال فریزر خویش ذخیره نمایید ، کمپرسور شما برای مراقبت آن دما دشوار خیس فعالیت می نماید. همینطور میخواهید هنگام قرار دادن غذای خویش در فریزر ، دمای آن را نیز در حیث بگیرید. در صورتی‌که غذایی که در سردخانه قرار می دهید از روش اجاق تنظیم میگردد ، انرژی ما یحتاج برای خنک شدن آن بیشتر از هنگامی خواهد بود که خوراک مجموع روز در دمای اتاق باشد.

هر فرصت که درب سردخانه شما گشوده می‌شود، اذن میدهد هوای گرمتر (بعضی وقت ها مرطوب خیس) وارد فریزر خواهد شد. این منجر می‌گردد کمپرسور شما مرتباً و برای زمان وقت گیر تری عمل نماید چون بدون چاره میباشد تغییر و تحول ناگهانی دما را جبران نماید. معمولاً در ساعت‌ها نور و روشنایی روز که خانواده بیدار می باشند ، وقتی میباشد که یخچال فریزر شما بیشترین “ترافیک” را خواهد داشت. به خیال و خاطر کمپرسور، درب یخچال فریزر را کمتر گشوده نمائید و هرچه سریعتر آن را ببندید.


ارتفاع قدمت سردخانه چقدر میباشد
صحیح مثل اکثر وسایل و اسباب خانگی، ارتفاع قدمت سردخانه و سردخانه نیز بر طبق یک سری فاکتور، متعدد میباشد. طبق بیست و سومی گزارش هر ساله صنعت اسباب خانگی آمریکا ، سردخانه بایستی فی مابین 10 تا 18 سال با معدل سنی 14 سال دوام داشته باشد ولی در حالتی‌که در محافظت از این وسیله گرانبها نکات ایمنی را رعایت کنید. بالاتر از آن ، درصورتی که ارتفاع قدمت فریزر تمام شود کوشش خنک سازی را از دست میدهد و منجر ارتقا قبض آب و برق می گردد و قطعات داخلی آن وخیم می‌گردد همینطور صداهای مزاحم و تجمع بیش تر از حد یخ زدگی در یخچال فریزر ارتقا مییابد.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۶:۰۴ توسط:علی موضوع: نظرات (0)