مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

یکی از جذاب ترین مدل های یخچال موجود در بازار، مدل درب فرانسوی


فریزر ساید بای ساید درب فرانسوی دارنده سیستم­های با دستکم مصرف انرژی در عین زیبایی میباشد. نمایندگی یخچال دوو در مشهد هر توشه که در سردخانه خویش را گشوده می‌کنید هوای خنک آن بیرون گردیده و بعد از بستن مجدد در، یخچال فریزر انرژی متعددی برای برگشتن به دمای اول صرف می نماید. با سردخانه درب فرانسوی، در هر توشه فقط نصف در را گشوده خواهید کرد و بنابراین هوای خنک بیشتری را نگه خواهید داشت. در حالتی‌که شما یک سبک با کشو میانی خریداری نمایید، میتوانید موادی را که به صورت دایم به آن نیاز دارید مانند میوه، صیفیجات و تنقلات درین کشو نگه دارید و بنابراین در هر توشه دسترسی هوای خنک معدود تری را از دست خواهید اعطا کرد .

ظواهر خوشگل

صرفا کافی میباشد تلویزیون خویش را پر‌نور کرده و یک سری نرم‌افزار پباده سازی چیدمان داخلی و یا این که آشپزی مشاهده کنید و یا این که یک‌سری نوشته‌ی علمی را ورق بزنید و تبلیغات را در رابطه اسباب و اثاث خانگی ملاحظه کنید، خواهید روئت کرد که فریزر درب فرانسوی کلیه جا میدرخشد. این نوع از اسباب و اثاث خانگی خیلی سریع در میان سبک های دیگر، پربیننده و مالامال فروش شد. به این دلیل‌که می‌توانید با خرید یخچال فریزر ساید بای ساید در فرانسوی آشپزخانه خویش را به صورت شگفت انگیزی آپ دیت نمایید .
پیکربندی توسعه یافته و فوق العاده ای مانند در دست گرفتن دیجیتالی فرنگی دما، هشدار در، قفسه های در، فروغ LED، کشو سرو و تلویزیون فعالیت نهاده گردیده بر روی در، در‌این سبک فریزر قرار داده گردیده که سرویس ها فوق العاده و توسعه یافته ای را به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید در هنگام پخت و پز یک نرم‌افزار آشپزی هم تماشا نمایید.

 

مورد های ذخیره سازی انعطاف پذیر

یکی بد ترین مسائل درباره‌ی اکثر اوقات اسباب خانگی به خصوص سردخانه ها این میباشد که با موادی که میخواهیم در درون آن ذخیره سازی کنیم، مناسبتی ندارند. شما نمی توانید یک باکس تعالی پیتزا را در باطن یخچال فریزر خویش قرار دهید زیرا شما صرفا از نصف پهنا یک فریزر بی آلایش به کار گیری میکنید، ولی سردخانه درب فرانسوی مورد های زیادی برای اندازه های متعدد مواد غذایی به شما می‌دهد .

شما حتی با استعمال از عریض ترین سبک های فریزر ساید بای ساید، بی‌شک برای مکان چندین از مواد غذایی حجیم با اختلال مواجه خواهید شد. صرفا چاره ممکن، به کار گیری از سردخانه های درب فرانسوی با کشو ها و قفسه های قابل تهیه میباشد. بنابراین شما میتوانید طول و سطح ها قفسه ها را مبنی بر نیاز خویش و آنچه که می‌خواهید در یخچال فریزر قرار دهید تهیه نمایید.

امروزه یک کدام از جالب ترین سبک های یخچال فریزر که در بازار یافت می‌شود، سبک در فرانسوی میباشد. این سردخانه ها دارنده دو در ساید بای ساید در ابتدا و یک یا این که دو کشو یخچال در ذیل میباشند. فریزر در فرانسوی، کاربردی ترین خصوصیت های تمامی سردخانه ها را در خویش دارااست. در پی به ارزیابی مزایای این نوع از سردخانه ها اشاره می‌کنیم.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۳:۰۴ توسط:علی موضوع: نظرات (0)