مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

مشکلاتی که ممکن است برای یخچال شما اتفاق بی افتد


در بالا می بایست یک‌سری فرض ها را محاسبه نمائید نمایندگی یخچال دوو در مشهد تا از انگیزه پر‌نور نشدن یخچال فریزر باخبر گردید. در اولی مرحله نظارت نمایید که چراغ باطن یخچال فریزر و سردخانه پر‌نور می‌شود یا این که خیر. در شکل پر‌نور نشدن چراغ این احتمال وجود داراست که دستگاه به برق متصل نباشد یا این که جریان برق به فریزر و سردخانه نمی‌رسد. در شکل وجود برق، در دست گرفتن کننده های دستگاه را ارزیابی نموده و آزمایش نمایید که دما به صحت تهیه شد‌ه‌است یا این که خیر. راهکار احتمالی که در بخش اعظمی از مواقع پاسخگوی این اختلال خواهد بود این میباشد که با ردوبدل و تهیه و تنظیم دوباره در دست گرفتن های الکترونیکی این خلل برطرف شود.


در فریزر و یخچال فریزر های جدیدتر یک شرایط تازه به در اختیار گرفتن کننده الکترونیکی اضافه شد‌ه‌است که به آن موقعیت فروشگاهی یا این که دمو می‌گویند. در‌این‌صورت خاص، یخچال فریزر و سردخانه فعالیت می نماید ولی سرمایی در باطن یخچال فریزر شم نمیشود. با مطالعه دفترچه راهنمای یخچال فریزر و یخچال خویش، می‌توانید پروسه مرتبط با قرار دادن و یا این که بیرون کردن یخچال فریزر را از شرایط دمو در قسمت تهیه کننده در اختیار گرفتن دستگاه پیدا کرده و مطالعه کنید.
یک کدام از پیکربندی دیگری که بایستی در عیب یابی سردخانه در لحاظ داشت این میباشد که برق به یخچال می‌رسد یا این که نه؟ و همینطور پیکربندی یخچال در وضعیت سکوت بودن یخچال فریزر قرار نگرفته باشد. مطلقا می بایست تهیه جایگاه دمای سردخانه در دمای حدودا 3 سکو سانتی گراد (37 رتبه فارنهایت) و سکو دمای سردخانه در محدوده 18- جایگاه سانتی گراد (0 سکو فارنهایت) باشد تا سردخانه و سردخانه شایسته ترین همت خویش را داشته باشند.
در شرایطی‌که که تهیه کننده سکو دمای سردخانه و سردخانه به طور دستی بوده و در دست گرفتن کننده الکترونیکی نداشته باشند، نیاز میباشد تا جایگاه دما را در وسط تهیه نمائید. برای تهیه و تنظیم هر چه بهتر رتبه دمای دستگاه خویش، قطعا دفترچه راهنمای فریزر را مطالعه کنید.
از وصال جریان برق به دستگاه اعتقادوباور نتایج فرمایید و آن‌گاه موردها بعدی مثلا پر‌نور شدن چراغ داخلی سردخانه و سردخانه، پر‌نور و تهیه و تنظیم بودن ورقه نمایشگر در اختیار گرفتن کننده الکترونیکی و تخلیه مطلوب آب و برفک به وسیله تخلیه کننده یخچال فریزر و سردخانه را تحلیل نمائید.
با استعمال از یک وسیله برقی دیگر، پریز برقی که سردخانه به آن پیوند می خورد را آزمایش فرمائید و ملاحظه کنید که جریان برق وارد می‌شود یا این که اختلال از نرسیدن برق به یخچال میباشد. در شکل نبود نقص‌ در برق رسانی به فریزر، می بایست عیب یابی فریزر و سردخانه را در بخش های تخصصی خیس ادامه دهید. احتمال دارااست خلل در موفقیت های در اختیار گرفتن کننده اساسی و یا این که شیت نمایشگر رابط کاربری بوده و یا این که دستگاه های در اختیار گرفتن کننده جایگاه دما مانند سنسور ها یا این که ترموستات فریزر در گیر ایراد گردیده باشند.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۱۳ توسط:علی موضوع: نظرات (0)