مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

وقتی که یخچال‌­مان خوب کار نمی‌­کند، چه باید بکنیم؟


در شرایطی که یخچال فریزر شما به خیر و خوبی عمل نمی‌نماید، سفارش می شود که در آغاز برق آن را محاسبه نمائید. در صورتی‌که مشکلی درین نصیب وجود نداشته البته همچنان سردخانه خوب فعالیت نمی‌نماید لطفاً موارد ذیل را جهت رفع عیب مطالعه فرمائید. چنانچه دیدید که نمی‌توانید ایراد را خودتان حل نمائید، توصیه میگردد که با راس سرویس ها مشتریان تماس حاصل نمایید.

فضای محل قرارگیری فریزر را در دست گرفتن فرمایید
فریزر بایستی در محلی قرار گیرد که فضای کافی داشته باشد. پشت و دوطرف یخچال فریزر می بایست دست‌کم ۱۰ سانتیمتر از دیوار و ۵ سانتیمتر از سقف مسافت داشته باشد. فریزر را می بایست در جایی قرار بخشید که فضای کافی برای گردش هوای گرما داشته باشد در غیر اینصورت ممکن میباشد به خیر نتواند عمل نماید.

 

تراز بودن فریزر را در اختیار گرفتن نمائید
درِ یخچال فریزر را حدوداً ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر گشوده نمائید نمایندگی یخچال دوو در مشهد و بعد از آن آن را رها فرمائید. در، می بایست خودش بسته خواهد شد در غیر اینصورت می‌بایست پیچ قابل تهیه و تنظیم یخچال فریزر که در نصیب پایینی جلوی آن جای‌دارد را در اختیار گرفتن فرمایید. حتی در شرایطی‌که سردخانه تراز هم بود آن پیچ را محاسبه فرمایید. در صورتی‌که به نیکی تهیه و تنظیم نشده باشد تلاش فریزر را مبتلا ایراد می‌نماید.

 

فضای پشت یخچال فریزر را خالی بگذارید
سفارش میکنیم برای تمیز کاری پشت فریزر سالی یک یا این که دوبار از جارو برقی به کارگیری نمایید. خیلی اصلی میباشد که اذن ندهید روی کمپرسور یخچال فریزر گرد و خاک بشیند تا بازدارنده از جابجایی و تبادل گرما گردد. به عنوان مثال مشکلاتی که ممکن میباشد به خیال و خاطر نشستن گرد و غبار بر نصیب پشتی فریزر به وجود آید، مشمول تولید برفک (یخ) یا این که رطوبت در سردخانه و یا این که در بخش سردخانه و همینطور ارتقاء صدای آن میباشد.

 

هیچ وسیله‌ای را جلوی مجرای جریان هوا قرار ندهید
مجرای جریان هوا در یخچال فریزر‌های دارنده سیستم فارغ از برفک در درون یخچال فریزر و یخچال فریزر می بایست مدام گشوده باشند. شدیداً سفارش می‌گردد که هیچ وسیله‌ای راجلویِ این دهانه قرار ندهید، به این دلیل‌که رطوبت ممکن میباشد تحت کشوِی صیفیجات ساخت‌و‌ساز گردیده و یا این که منجر یخ بستن دیواره‌ی پشتی گردد.

 

شیت‌ی نمایشگر فریزر را محاسبه نمایید
در شرایطی که یخچال فریزر شما خنک نمی‌نماید، ولی قسمت سردخانه آن به نیکی در هم اکنون عمل میباشد، مطمئن گردید که سردخانه در «موقعیت Vacation» تهیه نشده باشد (ولی در صورتی سردخانه شما این مورد را داشته باشد). شرایط Vacation را از روی نمایشگر غیرفعال کرده و برای داده ها بیشتر به دفترچه راهنما رجوع کنید.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۶:۱۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)