مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

چطور ناودان یا فاضلاب یخچال را تمیز کنیم؟


تا درحال حاضر این واقعه برای شما هم افتاده که آب از بخش فریزرتان چکه نماید نمایندگی یخچال دوو در مشهد و یا این که در درون یخچال فریزر، آب انباشته شده باشد؟ چنانچه این رخداد را تجربه کرده‌اید و می خواهید استدلال این خلل را نیز بدانید، گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان در سردخانه‌های تازه منجر این واقعه می شود. بلاگ آچارباز قصد دارااست در یک نوشته‌ی علمی کوتاه و جامع به چک گرفتگی لوله تخلیه فریزر یا این که ناودان بپردازد. بدین ترتیب با ما یار و همدم باشید تا نخست در خصوص همت ناودان یا این که لوله فاضلاب سردخانه و محل آن در فریزر سخن و آنگاه آرم‌های گرفتگی لوله تخلیه و عارضه ها گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب یخچال فریزر را با یکدیگر چک کنیم و در غایت به‌این سوال جواب دهیم که چطور مسیر لوله تخلیه فریزر را گشوده کنیم؟

ناودان یا این که لوله تخلیه سردخانه کجاست وظیفه آن در سردخانه چه میباشد؟
فریزر فریزهای نو و نوفراست هر ۶ تا ۴۸ ساعت برفک زدایی می‌نمایند و برفک ساخت گردیده درین چرخه ذوب می‌گردد، آب ساخت گردیده ناشی از ذوب برفک، در سینی منحصربه‌فرد جانور در کف فریزر توده و آن‌گاه تبخیر میشود. ناودان یا این که لوله تخلیه یخچال فریزر وظیفه اجرا این چرخه یخ زدایی و تبخیر آن را به عهده دارااست.


یخچال فریزر‌های تازه و سوای برفک هر ۶ تا ۴۸ ساعت برفک زدایی را به طور اتوماتیک جاری ساختن می دهند.۴
نشان های گرفتگی لوله تخلیه
از مهم‌ترین آرم های گرفتگی لوله تخلیه، چکه کردن آب، عده شدن آب در بخش یخچال و یا این که جامیوه‌ای، تر شدن دیوارهای سردخانه و یخ زدگی در بدنه جانبی یخچال فریزر میباشد. در صورتیکه لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان در سبک‌های ساید بای ساید گرفته باشد، آب در نصیب یخچال و کف سردخانه عده می گردد و بعداز انجماد، فضای یخچال فریزر را اشغال می‌نماید و روی زمین نیز می‌ریزد.

تعمیر سردخانه و سردخانه در محل با آچارباز
در شکل مشاهده هرگونه خلل در نصب و فعال‌سازی یخچال فریزر و همینطور فساد فریزر خویش، به راحتی می توانید در سامانه آچارباز درخواست خویش را تصویب فرمائید و در انتظار تماس متخصص باشید.
درخواست تعمیر یخچال فریزر و یخچال
عوارض گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب فریزر چه است؟
گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب یخچال فریزر، اکثر اوقات به یک‌سری انگیزه صورت می دهد که درپی به محاسبه هرمورد از آن‌ها خوا هیم پرداخت:

ریختن مواد غذایی درون فریزر روی لوله‌ی ناودان
یخ زدگی مسیر خروجی آب
فساد سنسور دیفراست، المنت یا این که هیتر فریزر
و همینطور فساد ترموفیوز

لوله ناودان میتواند به وسیله گرد و غبار یا این که خرده‌های مواد عذایی مسدود گردیده باشد.
چطور مسیر لوله تخلیه یخچال فریزر را گشوده کنیم؟
برای برطرف کردن گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب سردخانه می بایست پروسه تحت را اجرا دهید:

یخچال فریزر را خموشی نمائید.
کشوهای سردخانه را بیرون فرمائید.
لوله ناودان اکثر اوقات در ذیل یخچال جای‌دارد، آن را پیدا فرمائید.
روی لوله ناودان آب جوش بریزید تا یخ‌های آن آب خواهد شد.
بعد از نظافت کردن ناودان فریزر، درون آن پاره ای آب بریزید و از گشوده بودن مجرا اعتقادوباور پیدا نمائید.
بعد از نظافت کردن ناودان، سردخانه را پر‌نور نمائید.
در شرایطی که بعد از ایفا فرایند ذیل، گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب سردخانه برطرف نشد، با یک متخصص تعمیر فریزر در محل تماس حاصل نمایید.

سفارش مطالعه
چرا در کف سردخانه آب عده میگردد و یخچال فریزر نشتی داراست؟
چه‌طور از لوله‌های پشت سردخانه نگهداری کنیم؟
لوله‌های پشت یخچال فریزر نقش مهمی در پروسه خنک سازی گاز متراکم گردیده بوسیله کمپرسور در فریزر دارا‌هستند و گرفتگی در همین لوله‌های سیاه رنگ هم قادر است یکی عارضه ها دیگر چکه کردن آب باشد.


دست کم سالی یک توشه بایستی لوله‌های سیاه رنگ پشت فریزر را پاک کرد و از گرد و غبار و چربی آن را زدود
پاک کردن این لوله‌ها یک طریق اثر گذار برای زدودن گرد و غبار و چربی از آنهاست وبهتر میباشد لوله‌های سردخانه را در فواصل کوتاه پاک فرمائید.
درصورتی که فریزر در کادر چوبی قرار گرفته می بایست آن را از بالا در دستکم مسافت ۵ سانتی‌متری و از گوشه‌ها در دستکم مسافت ۱.۲۵ سانتی‌متری با دیواره‌ها قرار دهید.
در هنگام جابه‌جایی فریزر، مراقب باشید تا به کف آن ضربه‌ای وارد نشود. بهتر میباشد در تحت آن یک اساس چرخ دار قرار دهید تا جابه‌جایی آن ریلکس صورت پذیرد.
از مهم‌ترین نشان های گرفتگی لوله تخلیه، چکه کردن آب، عده شدن آب در نصیب یخچال فریزر و یا این که جامیوه‌ای، تر شدن دیوارهای فریزر و یخ زدگی در بدنه جانبی یخچال میباشد.

سفارش مطالعه
چرا آبسرد کن فریزر عطر میدهد
چه‌طور ایراد لوله‌های پشت یخچال فریزر را برطرف میکنیم؟
برای باز کردن لوله‌های پشت یخچال فریزر، میتوانید فرایند پایین را اجرا دهید:

فریزر را از دو شاخه بکشید.
با یک برس پلاستیکی یا این که جاروبرقی روی لوله‌های یخچال فریزر را منزه فرمایید.
بعد از جارو کشیدن لوله‌ها، رشته فریزر را نیز منزه فرمایید. درصورتی که روی رشته یخچال فریزر گرد و غبار انباشته شده باشد، جریان هوا در آن کاهش می یابد.

با یاری یک خودکار موی میتوانید به آرامی گرد و غبار چسبیده به لوله‌ها یا این که رشته فریزر را منزه نمائید.
در‌این نوشته‌ی‌علمی کوشش شد به ارزیابی عوارض گرفتگی لوله تخلیه فریزر یا این که ناودان بپردازیم. ولی در کنار ارزیابی عارضه ها و علامت‌های گرفتگی لوله تخلیه فریزر یا این که ناودان در رابطه وظیفه لوله‌های پشت یخچال فریزر و طریق مراقبت از آن ها نیز با شما صحبت گفتیم. درصورتی که در لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان مشکلی فیس اعطا کرد، بهتر میباشد از تعمیرکاران فریزر که مهارت مایحتاج در این باره دارا هستند، امداد بگیرید. متخصص‌های ما در دسته آچارباز علم و مهارت مورد نیاز در این مورد را دارا هستند. کافی میباشد پیشنهاد‌تان را به طور آنلاین در وب سایت یا این که نرم افزار آچارباز به تصویب برسانید تا همیاران ما در کمترین مجال ممکن به یاری شما بیایند.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۵:۵۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)