مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی .

مرجع رسمی مقالات یخچال و لوازم برقی

دلایل کندن بودن یخ‌ساز یخچال و فریزر


وقتی که جام را به اهرم یخ‌ساز فریزرتان فشار می‌دهید، انتظار دارید نمایندگی یخچال دوو در مشهد  تا قالب‌های یخ در به عبارتی لحظه خارج آیند. ولی چه اتفاقی می‌ افتد در صورتیکه یخ‌ساز مطابق با نیازتان قالب یخ ساخت نکند؟ نماید بودن یخ‌ساز میتواند عارضه ها معدودی داشته باشد که سبب ساز بروز خلل نماید بودن یخ‌ساز می‌گردد. موردها نقل شده را براساس حق تقدم و تجربه کاریی متخصصان ما ذکر در قسمت وب لاگ اینترنت‌وبسایت اپلا خدمت تهیه و تنظیم گردیده است. در نوشته‌های قبل مشکلاتی مانند سرد نکردن فریزر و یخچال فریزر، کارکرد بی وقفه یخچال فریزر و اتوماتیک نکردن سردخانه را چک کرده‌ایم که قصد داریم درین نوشته نیز نکاتی را در رابطه نماید بودن یخ‌ساز یخچال فریزر و سردخانه ذکر کنیم.

موار گفته شده را به توجه چک فرمائید تا خلل نماید بودن یخ‌ساز شما رفع گردد. در حالتی که که بعداز مطالعه و اجرا موردها گفته شده خلل شما حل نشد میتوانید با کارشناسان کارشناس ما تماس نتایج نمایید و از راهنمای بدون پول آن ها سود‌مند گردید.

روش کارکرد یخ‌ساز
¤ سوئیچی در باطن یخ‌ساز سبب گشوده شدن جریان ورودی آب میشود که بوسیله لوله متصل به پشت دستگاه تامین می شود.

¤ آب از روش شلنگی در پشت دستگاه به باطن یخچال فریزر جاری گردیده و سینی قالب‌های یخ را لبریز می‌نماید.

¤ دمای زیر یخچال سبب ساز انجماد آب می‌گردد.

¤ ترموستات متصل به سینی دمای یخ را رصد می‌نماید. هنگامی که به دمای تنظیمی رسد، هیتری الکتریکی در کف سینی اندکی سینی را گرم می‌نماید تا قالب‌های یخ غیر وابسته شوند.

¤ یک موتور بازوی جاروبکی را می‌چرخاند تا قالب‌ها را به بالا و آن‌گاه به خارج از سینی هدایت نماید.

¤ چرخه ادامه می یابد تا مخزن یخ لبریز شود. با مصرف یخ به وسیله شما، مخزن یخ خالی می‌شود و یخ‌ساز به‌شکل اتوماتیک فعال می‌گردد تا مجددا آن را مالامال کند.

 

شیوه اختلال یابی نماید بودن یخ‌ساز فریزر و یخچال
چنانچه نیاز به ایجاد سریع قالب‌های یخ دارید، این نکات را آزمون کنید. مورد ها گفته شده به شما یاری می‌نماید تا عارضه ها بروز خلل نماید بودن یخ‌ساز سردخانه و یخچال فریزر خویش را شناسایی نمائید و اقدامات ما یحتاج جهت رفع این ایراد را عملی فرمائید.

¤ دمای یخچال فریزر را ذیل‌خیس آورید: در موقعیت ایده‌آل، سردخانه می بایست در میان دمای صفر تا ۵ رتبه فارنهایت تهیه گردد تا مواد غذایی به طور کاملً یخ‌زده بمانند. پیکربندی دستگاه‌تان را ارزیابی نمایید تا در دمایی فراتر از این محدوده نباشد. درصورتی که بود، تهیه مجدد ترموستات امداد می‌نماید تا آب ورودی سریع‌خیس یخ بزند و در سود سرعت کارکردی یخ‌سازتان ارتقاء یابد.

¤ درب سردخانه را مکرراً برای یخ گشوده نکنید: یکی‌از رایج‌ترین عارضه ها نماید بودن یخ‌ساز مرتبط با گشوده و بسته کردن مکرر یخچال فریزر است. این فعالیت فرایند ساخت و ساز یخ را به ‌شدت کاهش میدهد چون دمای باطن سردخانه را ارتقا میدهد.

¤ یخچال فریزر را تا حد کافی از مواد غذایی لبریز نمایید: کمبود یا این که نبود مواد غذایی در یخچال فریزر کارکرد دستگاه را برای مراقبت متمادی دمای نادر موردنیاز مراحل ایجاد یخ با مشقت مواجه می‌نماید. کارایی فرمائید سردخانه همواره دست‌کم تا نصف گنجایش مالامال باشد. یخچال فریزر را با بطری‌های آب مالامال فرمائید تا وسعت مواد غذایی ارتقا یابد. ولی نباید سردخانه را بیش تر از حد انباشته کرد، چون سبب ساز محدودیت در گردش هوای باطن دستگاه گردیده و بخشی از آن گرم و بخشی دیگر سرد می ماند. در‌حالتی که که از گنجایش مطلوب سردخانه خویش به کارگیری نمائید، تا حدی ایراد نماید بودن یخ‌ساز سردخانه و یخچال فریزر شما حل شود.

¤ اعتنا نمائید تا هیچ چیزی بیش تر از حد به یخ‌ساز مجاورت نباشد: این می تواند بازدارنده جنبش بازوی جاروبکی گردیده و در تلاش یخ‌ساز اخلال ساخت می‌نماید. فضای دور و بر بازوی جاروبکی و مخزن قالب‌های یخ را از مواد غذایی یا این که هرگونه گزینه دیگر خالی نگه دارید.

¤ مطمئن گردید که لوله آب انسدادی نداشته و فشار ورودی کافی باشد: اختلال انسداد مسیر ورودی آب سبب کاهش اندازه قالب‌های یخ میگردد. یخچال فریزر را از دیوار مسافت داده و مسیر اتصال لوله آب از دیوار به دستگاه را چک فرمائید. اعتقاد و باور نتایج نمایید که مسیر شلنگ تاخوردگی یا این که انسدادی نداشته باشد. هم‌اینگونه شیر ورودی را تا حد آخرین گشوده فرمایید تا فشار آب کافی باشد.

¤ غربال آب را ردوبدل نمائید: شاید در صدر فکر کنید که ردوبدل غربال آب تاثیری در نماید بودن یخ‌ساز فریزر و سردخانه ندارد اما زیرا غربال آب مسدود‌ گردیده می تواند جریان آب به یخ‌ساز را محصور نماید و در فیض منجر کندی کارکرد آن شود. در شرایطی که دستگاه‌تان غربال آب دارااست و جدیداً آن را ردوبدل نکرده‌اید، این عمل را اینک اعمال دهید. هنگامی که غربال نو را نصب کردید، پیش از مصرف یخ اذن دهید تا مراحل یخ‌سازی یک سری توشه کامل شدن خواهد شد.


برچسب: نمایندگی یخچال دوو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۵۳ توسط:علی موضوع: نظرات (0)